Friday, August 28, 2009

终于舍得收拾房间了

something u cant believe....actuaaly i cant believe oso, haha
im so damn free....since i feel so tense tat exam is coming nearer and nearer
but im still so relax and enjoying my half holiday
everyday plan to go sing k, plan to spend money
juz din plan well my revision timetable at all
y ah? y got such kind of annoying ppl in the world
are u too clever alr? or u alr master it?
dun u know there are 3 subjects being test continuesly?
den everytime i being remind tat wanna exam liao but i still learn nothing
i will start to act busy doing tis and doing tat
all the stuff din related to exam at all
and pretend like normal....akai....
U HVT STUDY YET AH!!!!!
R U EXPERT ALR???
dun like tat la, i scare leh.....
so, tis morning when i plan to study seriouly.....really...
den i found tat my room ah.....
not like....but is dog nest


c?? i think tis is the main reason i cant focus in my study
sometimes i even think tat how can a ppl live in such condition?
so....my conclusion is.....im very geng...haha
have i mention i did tidy up my room tis morning? hvt?

其实我一开始想说的是, 我今天起身了之后, 就真的真的有认真的想念书的, 真的
(真的啦, 相信我, 虽然我自己也想相信的...)
然后我就突然像释迦牟尼顿悟成佛一样
我...我....我也顿悟了!!!
这种感觉很微妙, 该怎么说才好...(蔡依林的歌...)
突然觉得...这个房间怎么会这么乱呢? 到底是为什么呢?(还能是为什么啊)
我这么爱他...(最好是有...)
现在却这么的陌生, 我的房间...不可能这么乱啦, 一定是我不在的时候大风吹乱的
然后, 我就决定咯, 我要代表月亮惩罚风!!!
我就洗了风扇.....洗好后的风扇吹出来的风好像会笑(这么恐怖?)
笑嘻嘻的感觉很凉(应该说是阴森?)
之后就把地方都打扫一遍, 抹一遍
然后就把放在客厅的桌子帮一张进来
(不然两张都放外面给人用, 而且还是拿来养鱼....自己RM220一个月的房却像store那样)
然后就是把地方整顿一番, 老实说, 不止花时间, 也很累啊
毕竟是累积了一个星期的房间愤怒的怒吼啊
所以一切弄到7788之后就是这个样子啦!!!


还真的有很大的落差感....还有我刚打包的饭盒, 哈哈

1 comment: